1.Zbiegowie 8/10
2.Pechowiec 7/10
3.Plotka 7/10
4.Przyjaciel gangstera 7/10
5.Trójka uciekinierów 7/10
6.Zabawka 6/10
7.Czyja to kochanka? 6/10
8.Jaguar 5/10
Zupełnie nieznany o czym świadczy ilość wpisów i ocen. Co dziwne, większość filmów jest znana i w swoim gatunku naprawdę świetna. Oglądałam wiele jego filmów, przyznam – wcześniej nie wiedziałam, że wszystkie te komedie wyszły spod tej samej ręki. Jestem pod dużym wrażeniem jego talentu komediowego.